№ з/п
|
Назва заходу
|
Термін виконання
|
Виконавці
|
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу
|
1.
|
Наради з питань профілактики булінгу (цькування).
|
Вересень
|
Адміністрація
|
2.
|
Обговорення та прийняття правил поведінки в класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду.
|
Вересень
|
Класні керівники (7–11 класи)
|
3.
|
Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування).
|
Вересень
|
Психолог, соціальний педагог, класні керівники
|
4.
|
Створення (або оновлення) розділу про профілактику булінгу (цькування) і розміщення нормативних документів на сайті закладу освіти.
|
Вересень
|
Відповідальний за роботу сайту школи
|
5.
|
Підготовка методичних рекомендацій для педагогів:
- з вивчення учнівського колективу;
- з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей.
|
Жовтень
|
Практичний психолог, соціальний педагог
|
6.
|
Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників.
|
Листопад
|
Класні керівники, (7 – 11 кл.)
|
Робота з педагогічним колективом
|
7.
|
Проведення навчальних семінарів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування.
|
Жовтень
|
Заступник директора з НВР, практичний психолог, соціальний педагог
|
8.
|
Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти.
|
Січень
|
Практичний психолог, соціальний педагог
|
9.
|
Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу
|
Щомісяця
|
Практичний психолог, соціальний педагог класні керівники.
|
10.
|
Консультування класних керівників психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій.
|
Постійно
|
Практичний психолог, соціальний педагог.
|
|